niedziela, 22 czerwca 2014

Rozdział 11

Ból głowy nie dawał mi spać , z niechęcią zeszłam z łóżka , ekhm chwilka co ja robiłam  w swoim pokoju ? przecież byłam na plaży na imprezie  a potem ...ee no właśnie potem  to nic nie pamiętam, pomijając fakt że nadal byłam w sukience , zeszłam na dół . W salonie siedział Zayn  z telefonem w ręku obok niego Zack z joystickiem , a nasza kochana Perrie w kuchni przygotowywała jakieś przekąski
- jak tam ? spytał Zack przyglądając mi się uważnie
-ehmm ok , przeczesałam ręką włosy i ze zdezorientowanym wzrokiem zaczęłam rozglądać się po pokoju  - jakaś imprezka ? spytałam wskazując na duży przenośny bar załadowany po brzegi różnymi procentami
- nom , nasza pierwsza twoja kolejna , zaśmiał się mulat odkładając joysticka i podchodząc
- sorry za te kłopoty wczoraj  , popatrzyłam na Zayna , który tylko posłał mi uroczy uśmiech
- okropnie wyglądasz , zaśmiała się Perrie wychodząc z kuchni - jedzenie gotowe powiedziała siadając na kolanach swojego chłopaka
- dziękuje , burknęłam na jej wcześniejszą uwagę
- idź się przebrać bo  zrobisz nam wstyd , prychnęła złośliwie i czule pocałowała brązowookiego , znów rzygam tęczą , pomyślałam wchodząc po schodach
- 2 imprezy pod rząd , muszę to przeżyć , mimo że mam kaca i ledwo trzymam się na nogach , no ale w końcu imprezy to mój żywioł i z żadnej nie zrezygnuję , po dłuższym czasie tak jak to u mnie bywa , wybrałam odpowiednie ciuchy : krótka czarna spódniczka , do tego czarny top , dzięki czemu mój kolczyk w pępku będzie widoczny , wysokie buty z ćwiekami tego samego koloru co mój cały strój .
Postawiłam na mocny makijaż - czarny eyliner , czarna kredka , ciemne cienie do oczu i tusz , tylko usta zrobiłam koloru lekkiej czerwieni , włosy rozczesałam i zostawiłam naturalnie proste , jeszcze parę dodatków czyli srebna branzoletka z ćwiekami i cienki naszyjnik z wsiorkiem w kształcie serduszka , dostałam go kiedyś od Eleany i nigdy się z nim nie rozstawałam .Na koniec spryskałam się swoimi ulubionymi perfumami i przed zejściem na dół zabrałam jeszcze cienką skórzaną kurtkę

- wow mała , wyglądasz sexi , zaśmiał się Zack obkrążając  mnie.
- dzięki , nie można ukryć że trochę się zarumieniłam , ale cóż taka natura dziewczyn często tak reagujemy na komplementy , a zwłaszcza od takich chłopaków jak Zack
- powiedzmy że znośnie , Perrie patrzyła na mnie z tą samą odrazą co zawsze , dziewczyna miała założone miętowe spodenki do tego top który był tego samego koloru a wiedziałam to dlatego że jej biała bluzka była mocno prześwitująca , na nogach miała japonki , a włosy upięte w wysokiego kucyka
- jeżeli to miał być komplement , to dziękuje uśmiechnęłam się słodko , bo wiedziałam jak zareaguje na moje słowa , pierwsze zabiła mnie wzrokiem a potem kręcąc tyłkiem weszła na górę , przewróciłam teatralnie oczami gdy tylko znikła mi z pola widzenia - jak ja jej nienawidzę !! krzyczałam we wnętrzu swojego umysłu  .
- kiedy ta impreza się zaczyna ? spytałam siadając na jednym ze skórzanych foteli
- za pół godziny , powiedział Zayn wpatrując się w swojego iPhone , dopiero teraz zauważyłam w co był ubrany , jasne jeansy świetnie pasowały do granatowego T-shirtu i jeansowej kamizelki z podwiniętymi rękawami , włosy jak zwykle miał postawione wysoko na żelu i muszę przyznać że wyglądał całkiem nie źle , Zack natomiast miał na sobie zwykły biały T-shirt , ciemne rurki i czarną skórzaną kurtkę , jego włosy tak jak Malika były postawione na żelu , czy oni muszą być aż tak do siebie podobni ?
                                                                     *~~*
- to już wszyscy ? spytałam z lekko rozdziawionymi ustami
- jeszcze pewnie ktoś dojdzie , wzruszył ramionami Zack , w domu było około 150 osób a z pośród nich znałam tylko Harry'ego , który właśnie stał obok nas
- Hop ! może chciałabyś poznać resztę zespołu , zaproponował loczek , wskazaując trójkę chłopaków stojących przy barze
- okej , i tak nic nie mam tu do roboty , powiedziałam i ruszyłam za chłopakiem
- Ej przystojniaki poznajcie Hope !
- hej , zawołali chórem , uśmiechnęłam się do nich uprzejmie po czym harry zaczął mi ich przedstawiać
- to jest Liam , lokowaty wskazał bruneta , który jako jedyny stał tam bez kieliszka w ręce , - to jest Louis , a ten to Niall , każdy podał mi rękę po czym wszyscy usiedliśmy na wysokich obrotowych krzesłach , które najczęściej widuje się w barach 
- oho ferajna też tu jest , naszą rozmowę przerwał Harry , nie wiedziałam o co mu chodzi więc podążyłam za jego wzrokiem , obok Zayna i Zacka , stały trzy dziewczyny , wszystkie były podobnie ubrane a ich włosy były zafarbowane w najbardziej wyróżniających się kolorach w tłumie
- kto to ? spytałam przyglądając się im z zaciekawieniem
- one ? to reszta zespołu Perrie , powiedział Liam popijając przy tym wodę gazowaną
- już ich nie lubię rzuciłam z odraza
- i bardzo dobrze , cała nasza piątka zaśmiała się szyderczo , już ich lubię
- Jade chyba podoba się Zack , powiedział brunet , gdy dziewczyna w fioletoworóżowych włosach rozmawiając z nim , zarzucała włosami i słodko się uśmiechała
- nie dobrze mi burknęłam , zabierając z blatu czerwony kubek w którym najprawdopodobniej znajdował się shot
- witaj w klubie , blondyn wyciągnął w moją stronę rękę a ja nią lekko potrząsnęłam
- Hope chyba cię wołają , Harry wskazał palcem mi tamtą grupkę , która teraz wlepiała we mnie oczy , Zack ruchem reki dawał mi znak abym podeszła
- nawet napić się nie dadzą , burknęłam , na co chłopaki zachichotali - widzimy się później ?
- jasne , zgodzili się równocześnie .
Nie chętnie ruszyłam w stronę Malików i trójki dziewczyn , jakoś nie miałam ochoty z nimi rozmawiać
- Hope poznaj koleżanki Perrie , Zack przyciągnął mnie do siebie obejmując w talli , pewnie wyglądało to tak jak nie powinno , ale mój humor poprawił widok miny Jade ( chyba tak miała na imię )
- to jest Legih -Anna , to Jess a to Jade ( haha jednak dobrze zapamiętałam )
- Hope , podałam każdej rękę po czym nastała niezręczna cisz , którą w końcu przerwały lalunie z painta
- gdzie jest Perrie ?
- na górze , rzucił szybko Zayn i oddalił się do swoich kolegów z zespołu , dziewczyny szybko pognały na górę , a ja zostałam sama z Zackiem no nie licząc przy tym około 200 nastolatków w okół nas ale to tylko taki szczegół
- pasowałoby się czegoś napić
- no raczej zaśmiałam się i razem ruszyliśmy w stronę baru
                                                                      *~~*
- Jak tam ? spytał Zayn stając obok mnie z czerwonym kubkiem w ręku
- byłoby lepiej , gdybym kogoś tu jeszcze znała prócz twoich kolegów z zespołu , powiedziałam zgodnie z prawda popijając z kubka
- ZACZYNAMY !  ktoś na ochotnika ? krzyczał niski blondyn w jaskrawo zielonym T-shircie - Nikt ? więc sam wybiorę , oznajmił i zaczął rozglądać się po całym pomieszczeniu
- o co chodzi ? spytałam Malika
- gramy w shota , oznajmił wesoło i wyrzucił zużyty kubek na ziemie
- `Wybrałem , znów rozległ się głos chłopaka , tylko że tym razem stał on obok mnie , miałam ochotę , mu przywalić omało co przez tego osła nie ogłuchłam
- chodźcie gołąbeczki zarechotał i pociągnął nas w stronę długiego stołu
- możesz mnie puścić ? próbowałam wyszarpnąć swój nadgarstek z jego uścisku
- spokojnie , blondyn uniósł ręce do góry w znak poddania się - to co pierwsze śliczna dziewczyna , czy nasz przystojny Malik ? spytał a ja ze zdziwieniem spojrzałam na Zayna
- co kurwa ? ja nie gram z Wami , zaprzeczyłam , ale odpowiedziano mi tylko mrugnięciem , i to jeszcze zrobił to chłopak ,  który nas tu przyciągnął
- sorry śliczna ale nikt się nie zgłosił i padło na was , a tak po za tym to Malik chyba nie ma nic przeciwko , rzeczywiście wyraz twarzy mulata był spokojny , a gdy zauważył że na niego patrzę , wzruszył ramionami i rzucił - to tylko zabawa ,
- to kto pierwszy ? blondyn ponowił pytanie
- dziewczyny maja pierwszeństwo !!! Głos Harry'ego rozszedł się po całym domu ,
- daj potrzymam ci kurtkę , nawet nie zauważyłam kiedy obok mnie zmaterializowała się wysoka dziewczyna o karmelowej skórze , nie miałam innego wyjścia jak oddać jej moją kurtkę i położyć się na tym stoliku , przez cały czas gdy szłam do niego lub gdy już się na nim położyłam w głowie wirowała mi tylko jedna myśl :                  ZABIJE STYLES'A
- cytryna czy limonka ? spytał jakaś niska blondyna , Zayn wybrał limonkę , którą wsadzono mi do ust
- gotowy ? spytała jakaś niebieskooka dziewczyna , Malik skinął głowa , a po chwili poczułam zimy płyn na mojej skórze ,  Zayn szybko zaczął go zlizywać sunąc ku górze , skłamałabym gdybym powiedziała że mi się to nie podobało , ale musiałam przyznać że czułam się dziwnie , prze to że język Zayna dotykał mojej skóry pojawiała się na niej gęsia skórka , która mulat na pewno zauważył , w końcu dotarł do moich ust , najwolniej jak chyba umiał wyciągnął cytrusa z moich warg , gdy go zjadał posłał mi lekki ale strasznie uroczy uśmiech , chwile wpatrywałam się w niego , po czym podał mi rękę i pomógł wstać .
Oddano mi kurtkę i odsunięto od stołu po to aby moje miejsce zajęła jakaś inna dziewczyna , zaczęłam się rozglądać ale nigdzie nie było Zayna , rozpłynął się ? chciałam z nim teraz porozmawiać więc zastanawiając się nad tym co mu powiem ruszyłam przed siebie ze spuszczoną głową , ale niestety to był błąd bo od razu na kogoś wpadłam , po bytach rozpoznałam że to Zack
- Sorry Zej nie patrzyłam ...
- to następnym razem patrz jak leziesz ! warknął i szybko mnie ominął - AUĆ ? szepnęłam i patrzyłam jak coraz bardziej się oddala .

Wzrok Perrie potrafiłby zabić a zwłaszcza dziś , stała przy schodach i patrzyła na mnie z wściekłością , a obok niej jakby można się domyśleć reszta ferajny z podobnymi minami
- ktoś tu chyba jest na kogoś zły , pomyślałam na górę do łazienki .
W środku przemyłam trochę twarz , poczesałam włosy i z wielkim trudem usiadłam na jednej z półek  , nie miałam ochoty na ciąg dalszy imprezy , najchętniej wogóle nie ruszałabym się z tego miejsca , gdyby nie to że rozległo się pukanie a po paru sekundach do środka wszedł Zayn
- Zayn ?
- szukałem cię ? powiedział zamykając drzwi na klucz
- coś się stało ?
- jesteś na mnie zła ?
- nie niby czemu ? zdziwiłam się
- no bo wiesz ten shot , a my jesteśmy przy... kolegami i no ....
- Zayn to tylko zabawa sam tak powiedziałeś
- tak wiem , ale denerwuje mnie fakt , że tak cholernie mi się podobało
- c-co ? Zayn nie wypiłeś za dużo ? spytałam zaskoczona
- Hope pocałuj mnie , poprosił , a ja poczułam się jak w tych filmach i teraz słyszę wokół siebie WHOOO !!
- ale ...
- proszę ? jego oczom nie dało się odmówić , więc po prostu to zrobiłam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tadam nareszcie 11 rozdział , już myślałam że go nie przepiszę , nie wiem czy mi się zdaje czy jest dłuższy ? a jeżeli chodzi o treść nie zbyt mi się on podoba , no ale opinię zostawiam Wam
***
to tak kochani cieszę się że czytacie mojego bloga i że go komentujecie i gdyby nie wy pewnie odałabym go jutro albo po jutrze , ale specjalnie dla Was spięłam tyłek i przepisałam go dziś ...
***
co sądzicie o fabule ? o tym ... pocałunku , podoba się czy nie za bardzo ?? wiecie o tym że ten rozdział jest przedostatnim przed wakacjami ? no wiem smutne , ale też muszę odpocząć no i NA WSI NIE MA WI FI :((((( ale już to wiecie bo caały czas o tym piszę ale no wiecie muszę , będę rozdziały pisać nie  zapomnę ,
***
ps : zapraszam na instagrama Hope 
Mam nadzieje że wy przez te 2 miesiące nie zapomnicie o mnie , prawda ??? Hope Hope Hope
***
                                                                    6 komci = Next

7 komentarzy:

  1. Ehhhhh kiss, kiss. Kiss. Kiss! KISS! Aaaa dziękuję za ten pocałunek no po prostu woooooow sgh brakuje mi słów nagana beka z Perrie i jej elity xD podobać bardzo mi sie podoba :) czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaa oni się
    pocałowali P-O-C-A-Ł-O-W-A-L-I jej kocham cię nie wiedzę że to już przed
    ostatni :( Będę tęsknić ( wiesz nie po gniewałabym się jakby Hope i
    Zayn zrobili szybki numerek w łazience :)) Nie no ogólnie to genialne.
    Przepraszam cię że nie dodam rozdziału przed wakacjami z Siły Marzeń ale
    uwierz ten rozdział jest specjalny i musimy mu poświęcić więcej czasu a
    pozatym nawiązuje współpracę z moja kochaną Madzia która mi pomaga przy
    następnym rozdziale :)
    Mogłabym jeszcze prosić żebyś mnie informowała na TT tu @LoloOficiall a
    nie na @56Carolain
    Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayn pocałował Hope no nie mogę i tu nagle wchodzi Perrie i wjeżdża w kartony hah ja i moja chora wyobraźnia choć fajnie by było koffam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra, obiecałam to skomentuje.
    Będziesz miała parę wyświetleń więcej bo mi się nudzi haha i komcia.
    Mimo że opowiadałaś mi tą opowiadania od początku do końca i wiem co się mniej więcej będzie działo to i tak zmieniasz. Jeszcze się okaże że zmienisz całe opowiadanie i nagle Hope będzie z Louis'em -.- < Magda by się ucieszyła ahhaha >
    Albo kogoś zabijesz < hehe wiesz o kogo chodzi i jak i to był mój pomysł a nie magdy, jak tylko ją gdzieś spotkam to jej wpierdole -.- >
    Dobra wracam do rozdziału impra umcia umcia pękła gumcia < hahah sorry musiałam to napisać, to silniejsze od mnie >
    No i w końcu są shoty,miały być w tamtym rozdziale ale przymknę oko *.- .
    ZAYN JĄ POCAŁOWAŁ O EM DŻI WIEDZIAŁAM ŻE TAK BĘDZIE, JESZCZE BRAKUJĘ IM RUMAKA I ZACHODU SŁOŃCA HAHA
    Coraz gorzej z mną.
    Może być ten kom długi, więc policz go jako 3 i możesz dodawać rozdział ^^
    Patrycja Klaudia Carolain mnie rozwaliła z tym szybkim numerkiem, chcę przy tym być jak będziesz coś takiego pisac hhaha .
    Perrie zazdrosna ojeju, pewnie nie zazdrosna o Zayn'a tylko o wygląd i figurę Hope :)
    Ej, ale mogłaś REY zrobić miłą i fajną i zajebiastą i masz ją zeswatać z Horankiem <3
    Ona nie może być taka jak tamte jędzę proszę zrób coś tym bo nie dam ci spokoju.
    Dobra kończę ten mój króciutki komentarz bo napiszę o jedną lub parę słów za wiele, albo zacznę ci pisać co masz dać w kolejnych rozdziałach hahah .
    PS. REYALL <3 ZAJEBIE JAK NIE BĘDZIE REYALL
    To tyle <3
    @Sandra1DHZLLN

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Super ♥
    Wspaniała impreza. I w koncu sie cos wydarzyło ♥
    Ehh... Nie znosze tej Perrie i reszty zespołu LM xx
    Do następnego ! ♥ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest niesamowite ! Czekam na next ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech hope przyjebie perrie XDDD
    ja tam czekam na nexta wiec dodawaaaj <3

    OdpowiedzUsuń