piątek, 11 kwietnia 2014

Prolog

Włącz : https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-N6O0xI3A2o
- Forever ?spytałam łapiąc go za rękę
- Forever ! przyrzekł uśmiechając się szeroko
Tak oto od jednego słowa zyskałam przyjaciela , ale morze zacznę od początku ...
Mam na imię Hope , obecnie mam 17 lat , ale to wszystko zaczęło się 8 lat temu .
  ~~Siedziałam w pokoju i bawiłam się lalkami  , gdy usłyszałam parkujące auto , zeskoczyłam z łóżka i podbiegłam do okna , przy sąsiadującym domu , zaparkował duży rodzinny samochód , usiadłam na parapecie i z zaciekawieniem wypatrywałam nowych sąsiadów . Pierwszy wyszedł wysoki mężczyzna , za nim wyszła średniego wzrostu kobieta , a na końcu z samochodu wyskoczył chłopczyk , nie byłam pewna ile miał lat , ale na pewno był ode mnie starszy , w rękach trzymał duże kartonowe pudełko , uchyliłam lekko okno żeby się mu przyjrzeć , i w tedy jego wzrok utkwił we mnie , szybko zeskoczyłam z okna i usiadłam pod parapetem .
- chyba mnie nie zauważył , pomyślałam kładąc się znów na łóżku
Oglądałam telewizje , gdy rozległ się dzwonek na dole , wcale bym nie schodziła , gdybym nie usłyszała wołania mamy , poprawiłam bluzkę i zbiegłam na dół
- kochanie , poznaj państwo Malik i ich synka , od dziś są naszymi nowymi sąsiadami
- dzień dobry , przywitałam się grzecznie i spojrzałam na chłopaka
- To jest Zain , przedstawiła go moja  mama
- cześć ja jestem Hope
- milo cię poznać , uśmiechnął się szeroko
- dziękuje , odwzajemniłam mu tym samym
- kochanie idźcie na górę , a my będziemy w salonie , zaproponowała moja mama , zabierając rodziców chłopaka do pokoju
Od tamtego dnia , staliśmy się nie rozłączni , razem chodziliśmy do szkoły , razem z niej wracaliśmy , razem spędzaliśmy każdą wolną chwilę . Naszym ulubionym miejscem zabaw był mój ogródek , gdzie razem się bawiliśmy . Zain zawsze potrafiło coś wymyślić , aby spędzić ze mną czas , gdy złamałam nogę , nie mogłam wychodzić , on cały czas przychodził  lub siadał na balkonie , który znajdował się na przeciwko mojego i wysyłał mi listy w koszyku który wisiał na sznurku pomiędzy naszymi domami .
Gdy Zain był na wycieczce przywiózł dla mnie branzoletke , z zawieszką w kształcie połówki serca , na której był prosiaczek , Zain pokazywał mi że ma taką samą tylko z kubusiem puchatkiem , była śliczna , strasznie mi się podobała
- przyjaciele ? spytał
- forever ?
- forever ! przyrzekł . Od tamtej pory staliśmy się officjialnymi przyjaciółmi .
Wszystko było okey , gdy nie nadszedł dzień jego wyjazdu do X Factora , on miał 17 lat a ja 14 , był  juz prawie dorosły , a ja oswajałam się z wiedzą że jestem nastolatką .
Po długim pożegnaniu wyjechał .
Często oglądałam go w telewizji , głosowałam , ale z każdym dniem coraz bardziej mi go brakowało .
Pewnego dnia zobaczyłam że Trischa idzie do nas , pewnie przyszła nas poinformować kiedy Zain przyjeżdża , zbiegłam po schodach i ruszyłam w stronę kuchni gdzie siedziały oby dwie kobiety .
Chciała się już wychylić zza ściany i zapytać :
- kiedy wraca ? , ale słowa jego mamy zatrzymały mnie w progu
- on już nie wróci
4 słowa , które stworzyły dla mnie coś tak okropnego .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No to mamy już prolog .
Hej Mam na imię Jowita i mam 15 lat , To jest już mój 3 blog , jestem Directionerką i Kwiatonatorką i kocham pisać opowiadania , a wasze komentarze na pewno mi w tym pomoga , także komentujcie bo bardzo na to liczę <3 

6 komentarzy:

  1. Wedle mnie zaczęło się naprawdę ciekawie:) x na początku pomyslalam: ah zaczelo się jak byli dziecmi eeee dziecinada...ale wiesz jak czytałam o zlamanej nodze i o koszyczku wędrującego miedzy oknami na sznurku pomyslalam: ma talent cholera...potrafi rozbudzić wyobraźnie i poruszyć serce, które pragnie mieć właśnie takie dziecinnstwo...kolorowe...

    Brawo. To moje pierwsze FF które czytam gdy bohaterka jest tak młoda i nie wyszłam poznając wiek. :) Jeszcze raz gratuluje, bo mnie ciężko zadowolić ;)

    P.S wyłacz weryfikacje bo to denerwuje niektórych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahahaha... A ty wiesz, że mój zaczyna się prawi tak samo? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Ciekawie :D Zabieram się za rozdział <3

    OdpowiedzUsuń